jopricken

Får man bryta ihop lite?

Publicerad 2012-08-07 09:40:07 i Allmänt,

Vissa dagar alltså..
Igår fixade jag om dagis, packade första flyttlådan, sålde några klänningar direkt efter frukost och hade en heldag på stan med några vänner.
 
Idag:
The botten is nådd..
Fy farao, jag vill bara dra täcket över huvudet å tycka synd om mig själv.
Gråta floder liksom.
Hur ska jag orka med allt det här?
Vissa dagar är bara en kamp mot att må bättre.
 
Fick iaf äntligen sms om att föräldrapenningen kommer imorgon.
Papper som ska fixas och lämnas in på kommunen inför dagis starten.
måste ringa syo och se om jag kan få plugga upp lite betyg så jag kan söka till socionom.
Adressändra, få tag på pengar till möbler och alla bebisgrejer.
 
 
Å jag är bara så jävla trött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela