jopricken

Shopaholic;)

Publicerad 2012-06-30 09:40:37 i Allmänt,

Jag hanterar mina livskriser med att shoppa. Denna gången blir det små söta klänningar, koftor och strumpor, yttepyttesmåa rosa grejer så nu hoppas jag det är en flicka:)

J fick en ny bilstol igår å vilket projekt att sätta i den i bilen. Oh my.. Dags att skaffa körkort och egen bil för ska man hålla på och montera i och ur två sånna där stolar inom en snar framtid så smäller jag av... Har väl till hösten 2013 innan nästa knodd byter stol..

J och pappan sover så vi dricker kaffe i lugn och ro, jag och pricken. Idag verkar det gå ner utan någon värre illamående attack. skönt!

En riktig slödag idag, ska iväg och handla lite frukost bara tills imorgon och sen blir det jobb framåt natten.

Kommentarer

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2012-07-05 22:54:44

Åh vad mycket fint. Vet ni att det är en flicka i magen?

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2012-07-05 22:55:46

Åh vad mycket fin. Vet ni att det är en flicka i magen?

Svar: nej det vet vi inte. det är bara jag som tror att det är så:)
lina andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela