jopricken

Plötsligt händer det ;)

Publicerad 2013-01-22 21:26:18 i Allmänt,

känns som att allt faller på plats..

vann på en trisslott idag med så därför blev rubriken som den blev 60kr :)

detta har gjort så jag mått dåligt ett tag :
Dålig inkomst
Ingen syskonvagn
Inget babyskydd.
Klara sista kursen.
Ha mina och jourkatten åtskilda.
aldrig hinna med hemma.

Idag fick jag beslut från a-kassan att min dagpenning är beviljad.
Barnens farmor betalar syskonvagnen.
Babyskydd beställde jag häromveckan så det står i vardagsrummet.
Ev får jag kursen förlängd denna termin.
Katterna verkar ha gjort upp på varsin sida av dörren så är väl dags att öppna den igen.
och städet känns mycket lättare när allt annat verkar falla på plats.

Jag brukar tänka att om jag är snäll så får jag det tillbaka och dessa dagar känns det verkligen som att någon där ute i kosmos tycker jag förtjänar en break. tack snälla säger jag bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela