jopricken

V 36

Publicerad 2013-01-18 22:17:01 i Allmänt,

Det börjar närma sig å bli bebisdags.
Jag är sjukt trött men mår väl hyfsat bra, bebis är fixerad och redo att komma ut när den har lust. babyskyddet hämtade jag ut idag så nu fattas bara syskonvagnen med.
 
Mitt största huvudbry. det drygaste är att jag inte ens vet i vilken prisklass jag ska kolla eftersom jag inte får något besked från försäkringskassan vad jag kommer få ut. Just nu väntar dom på svar från a-kassa och csn. wiho. det var det där med att betala räkningar denna månad med. ..
 
Annars då?
 
Jag å P pratar varje dag. Vi säger oftast inget vettigt alls utan mest bara. hur är det? kan du ha J då? vad har du gjort idag? osv.
 
jourkatten har bott in sig på Js rum å jag tror att min stora katt börjar acceptera honom lite iaf. tanken är att bygga en nätdörr så dom kan hälsa genom den men det återstår ju att se vad ersättningen landar på först. så sjukt drygt att bara vänta på beslut. dom är ju inte direkt snabba heller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela