jopricken

Ensamstående 2 barnsmamma ?

Publicerad 2012-08-04 21:23:12 i Allmänt,

Oh my good. som det ser ut nu så verkar det bli så.
Helt galet ju. men jag å P är nog ganska överens om att vi behöver en paus från varandra.
Kanske är det 7-års krisen.
Kanske borde vi gjort slut för längesen eftersom vi alltid prioriterat olika.
kanske kommer vi hitta på någon annan lösning innan flyttlasset går den 1 nov.

Men det är fantastiskt skönt att gubben åtminstonde vet om att jag skrivit kontrakt nu.
Och att han har tre månader på sig att bestämma sig för hur han vill göra.
och att jag till sommaren inte bara har 2 fantastiska ungar utan även en gräsmatta dom kan härja på.
En jämnårig kompis till J i våningen ovanför utan oxå förutsättningarna för att slippa disk och tvätt bergen som jag fullkomligt hatar idag men jag aldrig hinner ta itu med.
 
Jag är lycklig och ledsen på samma gång. konstigt egentligen men det är väl bara att låta bergodalbanan ha sin gång. man får ju inte glömma att "lilla bettans" hormonpåslag kanske ställer till det lite i känslovågorna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela