jopricken

fega jävlar!

Publicerad 2012-10-02 22:54:54 i Allmänt,

Lite bitter såhär på kvällen men det slog mig att så många under vårat förhållande sagt till mig att jag inte kan leva såhär, att jag måste ställa krav på P och att jag måste flytta från honom. Inte mina kompisar utan Ps vänner och familj.

Men nu när jag verkligen gör det så låtsas dom som ingenting fortsätter att bjuda honom på alkohol å ingen öppnar munnen. Fegt tycker jag att lägga allt ansvar på mig. Borde ligga i deras intresse att P mår bra med tycker man.

Ja jag vet inte vad jag vill ha sagt. Jag tycket dom är fega jävlar iaf och jag får väl helt enkelt vara den som är dum i huvudet resten av livet. Jag vet iaf att jag gör allt för mina barn å dom slipper växa upp i ett missbrukshem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela