jopricken

Jag önskar.

Publicerad 2012-10-21 20:11:39 i Allmänt,

Jag kunde skriva något positivt och glatt men det är ingen sån dag. Har prioriterat bort plugget för roligare saker hela helgen å nu sitter man här på söndagkväll å har massor att ta igen. Har i princip suttit ihop med sonen med hela helgen. Vi har haft roligt men är sjukt trött å har varit en tråkig mamma idag. Han somnade vid 18 så nu har jag min lilla egentid. Har hunnit plugga lite och nu kopplar jag bara av å rensar tankarna.

Kommer gå back denna månad. Surt dom fasen att behöva ta pengar från decemberbudgeten å liksom skjuta problemet framför mig. Får jag bostadsbidrag så ordnar det väl upp sug annars måste jag låna några tusen och ändå leva fattigmansliv. Men det ordnar sig alltid.

Om tio dagar flyttar vi isär. Känns som man börjar vänja sig vid tanken nu och vi har väl gett upp på varandra. Min mamma tycker vi ska gå i familjerådgivning och det vore kanske bra. Ska höra med P vad han tycker innan tisdag för då har jag tid hos barnmorskan, mysigt att lyssna lite på hjärtat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela