jopricken

Mitt drömhem.

Publicerad 2012-08-03 19:57:37 i Allmänt,

Eller ja typ. vill väl helst ha en pettsongård men har precis tackat ja till en fantastiskt fin trea på markplan med diskmaskin och tvättmaskin och en liten gräsmatta. helt perfekt när man snart har två små barn. Inflytt 1 november..
 
Enda problemet är att sambon inte vet något än. Och jag vet inte ens hur jag ska säga det. Vi har ju haft rätt mycket problem de senaste åren. I princip sen jag blev gravid med J. Vi har lite olika prioriteringar om man säger så och jag orkar inte leva såhär längre.
 
Så diskussionen kommer nog bli rätt het och han kommer nog inte gilla att jag tackat ja utan att fråga honom. men vi får väl helt enkelt se om han beslutar sig för att flytta med eller inte. Jag tänker då inte vika mig ang det här.
 
Jag ska bo där! punkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela