jopricken

crazy catlady..

Publicerad 2012-12-30 14:38:11 i Allmänt,

den 28 fick vi hem en jourkatt. det har funkat skapligt men den trivs väl inte helt med mina egna utan är väldigt avvvaktande och varnar om dom kommer nära. igår skulle jag duscha å ville flytta katterna till separata rum så det inte skulle bli något bråk medans jag duschade.

lillkatten gick in i samma rum som nya jourkatten å så tänkte jag att jag skulle sjassa ut honom men då blev han rädd för mig å drog in under sängen till den andra katten vilket ju resulterade i att dom rök ihop å min storkatt skulle styra upp det.

klantarsle man är. hade jag bara haft lite tålamod så hade min lilla katt kommit ut ändå utan bråk.

Nu är vi tillbaka på ruta ett och jourkatten är instängd i eget rum tillsvidare. får se när man vågar öppna dörrarna igen men får nog ta någon dag då dom bara får känna varandras lukt. ingen fara med lillkatten men det är dom där två stora som måste få göra upp och nya katten måste väl få känna att han faktiskt bor här med.

blir så arg på mig själv bara.

Nu ska jag möta sonen å hans pappa på Ica och handla lite innan vi går hemåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela