jopricken

Fyndat lite julstämning på erikshjälpen

Publicerad 2012-12-10 21:55:00 i Allmänt,

I lördags tog vi en promenad till erikshjälpen, där hittade vi en babypulka, julgran, pynt och en stjärna till köksfönstret för 160kr. Toppenbra!

J gillar dock att rycka pyntet från granen. smaka på det eller kasta kulorna efter katterna så snart sitter allt pynt i toppen och det är tomt nertill. Charmigt ;)

Gårdagskvällen avslutade fröken gravido med att kräkas två gånger och eftersom jag inte direkt har spytt tidigare i graviditeten så tog vi det säkra före det osäkra och stannar hemma tills på onsdag.

Så idag har vi haft sovmorgon sen badat och lagat lunch. sovit middag i två timmar varav den första timmen i egna sängar men sen blev J ledsen så tog upp honom i sängen till mig å gav honom nappen å då somnade han om, så himla mysigt att få samsova en stund. sen fikade vi, busade och gick ut en stund. stekte pannkakor och sen lekte vi en stund till innan det blev natta för J.
Jag somnade nästan först men tvingade mig upp efter en stund för att stänga av alla lampor och fastnade vid datorn.

pratat med P har vi gjort med idag 2ggr faktiskt,Eller jag har väl pratat J säger inte så mycket. Han hade sovit första natten själv i sovrummet nu iaf sen jag flyttat. Han har svårt att sova utan ljud och min dator stod där inne tidigare. Säger att det funkar när J sover där för då kan han lyssna på honom tills han somnar. Skönt ändå att hans liv börjar återgå till det normala med. Man kan ju inte sova på soffan framför teven resten av livet.

kan dock tänka mig hur stor och tom dubbelsängen känns. Här sover jag med J i spjälisen på ena sidan och två katter på andra sidan i min 120säng. På tal om det är det väl dags att sova strax.

Natti Natt :)

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2012-12-12 14:22:09

Prefekt med secondhand! Köpte med både pulkla och bobbycar beg här förra veckan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela