jopricken

om att må bra..

Publicerad 2012-12-06 22:00:58 i Allmänt,

Fick frågan idag om jag nu när vi landat lite ångrar att jag flyttade.
Å nej det gör jag inte. Jag ångrar snarare att jag inte flyttade tidigare. Jag och P behöver det här. Han är min bästa vän på många sätt och han betyder så sjukt mycket för mig. Vi har snart två barn ihop å få personer känner mig så väl som honom. men dom senaste åren har vi förstört så mycket med våra bråk.

Jag mår bättre sen jag flyttat och han mår bättre med. Iallafall det jag får se av hans liv. Han har blivit en ansvarsfull pappa som träffar J regelbundet. som handlar kläder och blöjor och lagar mat och badar å nattar sin son å det är så himla fint att dom äntligen har en bra kontakt, Att J får vara med sin pappa och mysa bara dom.

Varje dag vi bor isär förbättras våran relation, Vi är vuxna och hjälps åt men alla känslor är liksom lagd åt sidan. Jag är inte kär men jag är heller inte besviken, arg eller ledsen. Min energi läggs istället på det finaste vi har gjort. våran son :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela