jopricken

Töntiga tankar om Julstämning.

Publicerad 2012-12-07 21:48:55 i Allmänt,

Alltså jag vet att det är vråltöntigt, men ända sen jag blev vuxen har jag kunnat handla vad jag vill utan att vända på kronorna och nu i år så kan jag inte det. Jag kan inte åka till rusta tex å blåsa en tusenlapp på julgransfot, stakar och gardiner å bara därför vill jag ha det så sjukt mycket.

Jag vill att det ska vara rött, glittrigt och lukta barr liksom. Är det för mycket begärt?

J kanske inte bryr sig så mycket direkt men jag vill det ska vara fint, mysigt och stämningsfullt. Jaja. nästa år kanske.

Det smakar jul iaf även om det inte ser ut som det.
Knäck, ischoklad, pepparkaksdeg och lussekatter, Julknäcke, apelsiner och must har vi hemma iaf :) Roligt att ha något att pyssla med när J somnat för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela