jopricken

Babyboom..

Publicerad 2012-07-11 21:38:51 i Allmänt,

Min syster är ju gravid å en av mina närmaste vänner och hennes syster. hahaha. jäklar vad småttingar det kommer att födas i början av nästa år, man kan ju nästan tro att det smittar:p

Tankarna har väl kommit ikapp en nu att man faktiskt är gravid, det bor en bebis i mig och det kommer vara fantastiskt och underbart och skitjobbigt men någonstans kommer vi ändå komma ut levande på andra sidan.

2 vackra underbara barn<3

synd man är så jävla trött och lättirriterad nu i början av graviditeten bara. Lilla J måste tro mamma blivit knäpp. Men jag tror ändå jag pussar, kramar och busar mer med honom än vad jag skriker, bråkar och surar... eller jag hoppas iaf att det är så.  Även om jag känner mig som ett monster mest hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela