jopricken

Magsjuka.

Publicerad 2012-11-19 15:16:19 i Allmänt,

Blev ingen kryssning. åkte på magsjuka på natten men P hämtade J iallafall så låg jag här å tyckte synd om mig själv igår. Det roligaste på hela dagen var typ att katterna rymde till grannen så fick stå där bra länge utanför deras uteplats å se ut som ett fån innan dom kom hem igen.

idag har jag gjort ett skolarbete det tog ca 5h så jag har insett att om jag lägger ungefär 3-4 h om dagen så kan jag faktiskt klara kursen. bara att ösa på å dö lagom till julhelgen.

Nu ska jag snart hämta J hos pappan igen. Fasiken vad jag längtat efter den busungen detta dygn. Skönt att ha fått något gjort iaf å kunna njuta av kvällen innan det är dags att sätta igång med nästa arbete imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela