jopricken

Om att önska vuxet sällskap..

Publicerad 2012-11-29 19:07:09 i Allmänt,

jag bor toppenfint med min tjocka mage och min goa son.
Det är skönt att kunna leva hur man vill och äta vad man vill utan att ta hänsyn till någon annans smak och tycke.
 
Men vissa kvällar alltså.
Ibland skulle jag önska att jag fick äta mat tillsammans med någon som berättade om sin dag eller hade något intressant att säga. Eftersom att sonen är 16 månader så är det mesta man får till svar "titta", Dessutom äter han ungefär tre teskedar och kastar resten vilt omkring sig. En lugn middag med sällskap ligger högt upp på min önskelista:)
 
Det vore också väldigt trevligt att kunna jäsa ner i soffan med någon å bara kolla på teve. Någon som inte klättrar på ryggstödet och skrattar när man pruttar honom på magen. <3
 
Men mitt liv är ju himla bra ändå och jag skulle inte vilja ha någon här på heltid eller kanske inte alls, Men vissa kvällar saknar man bara vuxet sällskap :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela