jopricken

tuttunge , blöta pussar å sorg.

Publicerad 2013-04-18 22:13:00 i Allmänt,

Vilket knasigt liv man lever. Barnen är så himla fina. Jag älskar de till månen och tillbaka. Jag är så otroligt Lycklig (även om de ibland driver mig till vansinne)

Och så jävla ARG! Jävla jävla jävla Alkohol! Mina barn förtjänar en pappa varje dag! inte bara ibland när han är nykter. Jag är så jävla arg för att han inte finns här med oss och ser varje sekund hur fantastiskt fina hans barn är. Det gör fysiskt ont i mig att han inte är här. Jag vill bara skrika och gråta å kasta saker men istället måste jag hålla ihop.

laga mat, städa, pussas, byta blöjor, lägga barn å berätta hur jävla fantastiska och älskade de är. fixa allt och få vardagen fungera. medans han knäpper en till öl där borta någonstans på andra sidan stan.

Killen jag älskat i 7 år. Den där skitbra pappan jag skulle ha familj med. Vi skulle ju köpa hus och åka och fiska och lära våra barn om allt som finns i naturen. TILLSAMMANS.

Det är ett jävla SVEK att jag får göra det här ENSAM.

skitgubbe och de där jävla ölen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela