jopricken

130213

Publicerad 2013-02-25 20:01:49 i Allmänt,

herregud! det var ett tag sen jag skrev.

130213 kom hon <3 07.03 på morgonkvisten efter en natt med värkar och ca 40 minuter på förlossningen. Hade inte ens särskilt ont denna gången å var laddad för massor med timmar kvar när krystvärkarna helt plötsligt kom.

3110g och 49cm ren kärlek <3

I två veckor snart har jag varit tvåbarnsmamma till J och lilla N, Det har varit fantastiskt och fasansfullt å dom ger mig så mycket kärlek och några gråa hår. Oftast går det bra men ibland sätter jag mig å gråter en skvätt på köksgolvet.

Lägenheter är ett riktigt bombnedslag men det får man kanske räkna med.

Vi började dessutom lilla Ns liv med en redig förkylning på hela familjen som höll i sig i nästan en vecka så först nu vi börjar hitta tillbaka i rutinerna igen även om vi får möblera om lite i vårat gamla schema.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela